Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 13 april 2014

Review; Paris memories oogpotloden

Vandaag heb ik (ja alweer) een review voor jullie!
Dit keer twee oog potloden, die ik uit de Big Bazar heb.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden want er komt binnenkort namelijk nog een artikel aan.










Dit zijn de swatches. Het is een fel donkerblauwe kleur en een zwarte. De zijn niet stroef of zo, maar zetten wel een heel dik lijntje. Ik denk dat ze daarvoor iets te zacht zijn om een perfect lijntje te zetten (of nou,ja een dunnere) 
Maar op zich prima.

sorry voor de slechte kwaliteit foto's ik had de iso te hoog gezet.

Zoals je ziet is het zwarte lijntje wel vrij dik, dus ik zou eerst dit oogpotlood aanbrengen en daarna een oogschaduw erover. En dan misschien nog een eyeliner. Tevens vind ik de blauwe onder mijn oog wel heel mooi en goed gelukt!
Ik heb trouwens een heel klein beetje mascara op.

Hier heb ik het oogpotlood heel dik aangebracht en vervolgens het uitgesmeerd met een stijf kwastje.
En daarna nog een beetje highlighter aangebracht in de binnenste ooghoek en onder het wenkbrauw bot.


De potloden zijn 99 cent per stuk.
Bij de Big Bazar
Xxx Kim







Geen opmerkingen:

Een reactie posten