Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 6 mei 2014

Makkelijke smoothie

 Ik heb vandaag voor jullie een soort "recept" maar eigenlijk kan je het geen recept noemen, want hte is heel makkelijk. Laten we gauw beginnen.
 Ik gebruikte drie soorten fruit: appel, sinaasappel en banaan.

Hoe ga je te werk:
Schil de banaan en de sinaasappel.
En snij de appel in blokjes (met schil). En ik deed het met schil omdat ik het schillen te veel werk vond, vandaar de naam: makkelijke smoothie. 
Daarna de sinaasappel partjes van elkaar afhalen en de banaan in stukjes snijden.
En alles bij elkaar gooien in een blender of bij de staafmixer. En... mixen maar!

En ondertussen schenk je er ook wat vitamine drank of sinaasappelsap tussendoor, ander eet je een soort fruit pap.

Zo dit was het  "recept"ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten