Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 7 mei 2014

day 3: a picture of you with glitter.

Ik ging er maar van uit dat ze glitter make-up bedoelden. Want een foto van mij met glitter? Nou, ja ik heb gewoon glitter make-up gedaan, ook al heb ik niet echt glitter of zo in mijn stash. Wel iets wat erop lijkt.

Dus kijk verder voor de look.















Dit is de ooglook want ik qua verdere make-up heb ik alleen BB cream op.
Op mijn ooglid heb ik een eyesorbet van essence. In de crease en zwart/zilveren glitter kleur.
En onder mijn oog een donkerpaarse glitter kleur. En gewoon zwarte mascara op mijn wimpers.

Zo dit was dit dag 3 

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten