Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 8 mei 2014

day 4: a picture of your smokey eyes

zo dag 4 alweer! deze keer smokey eyes. Ik draag dat eigenlijk nooit, maar voor deze challenge vond ik het toch wel leuk om te doen. Ik ben hier ook zeker geen ster in en weet nog niet zo goed hoe ik het moet doen. Maar uiteindelijk ben ik er toch best te spreken over.

Ik heb gewoon met een zwart oogpotlood een dikke lijn gezet langs mijn wimperrand, en dit naar boven vervaagd. En dit deed ik steeds opnieuw dus: weer een lijntje zetten en vervagen enz. Totdat ik het mooi en goed vond en toen heb ik met een licht goud/bruine kleur mijn ooglid en iets meer naar binnen ingekleurd. Vervolgens heb ik onder mijn ogen een zwart lijntje gezet, en die vervaagd met een schuin afgsneden kwastje.

En natuurlijk wat mascara. OP mijn wangen heb ik een lichte blush van NYC. En op mijn lippen een milky roze kleur, omdat de ooglook al heftig genoeg was.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten