Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 8 mei 2014

Leuke kapsels: 3 door mij veelgedragen kapsels

heey dit is weer een nieuwe reeks van kapsels die ik leuk, of in dit geval handig vind om te dragen.
En dit keer zijn het niet kapsels van internet, maar jawel mijn eigen veel gedragen kapsels. Of eigenlijk alledaagse kapsels.
Ik laat er dit keer 3 zien.

 twee hiervan zijn los en 1 vast. Ze zijn niet heel uitgebreid omdat ik natuurlijk op de ochtend niet uren bezig wil zijn met alleen mijn kapsels. Want daar heb ik gewoon geen tijd voor. En, ja ik kan wel eerder mijn bed uit, maar als ik  in de morgen naar mijn wekker kijk dan denk ik nee dat haar laat ik wel zitten. Want natuurlijk vind ik het leuk om met mijn haar bezig te zijn maar als ik dan op de fiets naar school stap en het waait dan zit mij haar mijn net gekrulde of gevlochten haar weer net zo als toen ik mijn bed uit stapte. Dus vandaar deze drie simpele haarstijlen.
sorry voor de onscherpe foto

zo draag ik het het vaakst gewoon los met een beetje haarmouse. heel makkelijk alleen wat haarmouse over je haar  verdelen en klaar!

Hier heb ik het een beetje met mijn stijltang mijn haar gedaan en het naar de andere kant gegooid. En dan ziet her er zo uit en dit draag ik ook zo nu en dan wel

Hier heb ik een onderste plukje van mijn haar gepakt en die om de rest van mijn haar gewikkeld.
En dan dat plukje met een bobby pin vast gezet. En dan zit het niet in mijn gezicht want dat vind ik soms echt heel irritant, maar het zit ook niet in zo'n standaard paardenstaart.

Zo dit was het alweer hier kan je het eerste artikel van de reeks zien en hopelijk komen er ook nog veel meer aan!

Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten