Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 9 mei 2014

day 5: a picture of your favorite make-up style

Nou ik heb dit maar opgevat als wat ik het aller mooiste vind qua make-up. En dat is dit een aqua kleur die een beetje overloopt in of bruin of zwart. Dat vind ik zo mooi. Ik probeer het ook vaak zo mooi, maar bij mijn mislukt het altijd. Dus ja nog even oefenen.
Maar dit vind ik dus heel mooi, met een mooie creme highlighter in je ooghoek en onder het wenkbrauw bot. Maar voorlopig hou ik het nog maar bij de nude kleuren :)

zo dit was niet een hele lange maar er valt eigenlijk ook niet zo veel over te vertellen. 
Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten