Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 20 april 2014

review: Sally Hansen Xtreme wear nail polish

 Ik heb vandaag alweer een review voor jullie namelijk een Sally Hansen nail polish. En nou heb ik die gewoon bij de action weg.
Volgens mij is het wel eens iets ouderen collectie maar dat maakt voor mij weinig uit.








De verpakking is heel mooi en simpel en het kwastje is ook heel fijn. Verder heb ik hier verder weinig op aan te merken.



Dit is de kleur op mijn nagels. het is een mooie mint groene kleur. Heel erg fel. Ik heb op verschillende blogs gelezen dat deze echt heel lang bleven zitten. Dus ik hoop maar dat het zo is. Ik was in ieder geval razend enthousiast toen ik zag dat dit merk (tijdelijk) bij action te koop is. Dus ik denk dat ik er nog wel meer van ga kopen. Ze kosten trouwens 0,99 cent per flesje dus dat is echt niks. Dat betaal je niet eens voor Essence of Catrice! En ik ben er erg te spreken over 

Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten