Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 19 april 2014

Fotodagboek #5

Heey het is echt een hele tijd terug dat ik een fotodagboek had. Dus ik dacht laat ik er dan nu maar eentje maken, dus ik heb vanaf vorige week zaterdag met mijn camera een hele boel foto's gemaakt.

Ben je benieuw kijk dan verder.








Zaterdag


Ik begon vorige week met een ontbijtje van een krentenbol met boter en een cracker met chocopasta.

En na het ontbijt eerst even artikel schrijven en een kopje koffie erbij (cafeïne vrij en 1 keer in de week)
Mijn nagels waren echt vreselijk dus ik heb ze ven verwent en verzorgd
Met wat zout, water en olijf olie

En toen zagen ze er een stuk beter uit!
Ik en mijn  broertje hebben een mini moestuin en het gaat al erg goed.
Daarna ben ik op visite geweest bij mijn neefje en oom en tante. En daarna hebben mijn vader en broertje deze buitenkachel aangestoken gezellig!
En Brammetje kwam even bij ons op de stoel liggen 



Die avond hadden we en een goed gevulde salade (made by me) en voor wie wou nog tomaten.
En de rest van het eten ben ik vergeten en daar heb ik ook geen foto van oeps :(
Zondag 

Zondag hebben we uitgebreid ontbeten en ik had twee stukjes suikerbrood, 1 duits broodje met kaas en jam (apart) En nog een normaal broodje met hagelslag. En qua drinken sinaasappelsap en thee.
Nog even een mooie bloem gefotografeerd. (staan bij ons in de tuin)
Daarna nog ff een to-do list maken voor die dag om te doen voor mijn blog en qua huiswerk
\
En daarop stond ook mijn gezicht verzorgen en dat heb ik dus gedaan.


Als avond eten hadden we heerlijke spaghetti Mmm :)
Maandag
Ik heb mijn ontbijt er niet op maar wel een kop thee

Het was vandaag een regenachtige dag :(
Wij hadden op school de bankbattle (ja ik zit nog in groep 8)
En dit kregen we van de rabobank 
Ik ging die avond naar turnen en toen ik thuis kwam at ik: zelfgemaakte kip nuggets salade en opgebaken aardappeltjes.
Dinsdag
Toen maakte ik me op om naar school
En die middag kocht ik twee producten om te reviewen.
Woensdag
Woensdag ging ik naar de stad een daarna naar de bieb. In de stad kocht ik bij NYC twee lipstains want die wou ik gewoon een keer uitproberen.
En in de bieb werkte ik met nog twee anderen aan een presentatie.
De nieuwe lipstain
Donderdag
Paasontbijt op school

En min nagellak zit er nu twee dagen op en hij is nog maar op 1 nagel een beetje gechipt.
En die avond heb ik mijn stash even opgeruimd.
Vrijdag
Even mijn  blog checken 
En dan ontbijten! ik heb twee broodjes met chocopasta gehad


Ik was even aan het zoeken voor een schooltas voor op de middelbare. En ik wou zoiezo al een rugzak, en dan zo'n soort. Een beetje old school maar toch ook weer niet te veel.
En ik heb mijn nagels weer gedaan. En er daarna weer afgehaald want ik schaafde weer langs van alles en nog wat GGRMHHWR

Zo dit was mijn weekje weer 
Xxx Kim
Ps. de foto's zijn allemaal gemaakt met mijn canon eos 500d camera en mijn 1.8 50mm lens































Geen opmerkingen:

Een reactie posten