Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 18 april 2014

leuke kapsels: vlechten

Heey, ik bedacht ineens een leuk soort artikel. Zo'n een die vaker terug komt maar dan net iets anders. En dit keer zijn het kapsels. Ik vind het echt super leuk om dingen met je haar te doen. Maar, ja ik weet nooit zo goed wat! Dus bij deze ga ik dingen opzoeken op internet en ze in dit artikel zetten.  Veel plezier! X




En dit keer gaat het over vlechten!
O ik hou zo van vlechten en het is helemaal hip! 
Dit plaatje hierboven is gewoon een normale vlecht maar door de donkere stukken haar erdoor geeft het zo'n gaaf effect. Ik zit er wel eens over na te denke om donkere stukken im mijn haar toe te voegen want ik vind het er zo mooi uitzien. Nou, ja wie weet gebeurd dat nog wel eens

Zo'n vlecht lijkt echt heel moeilijk maar volgens mij hoef je alleen maar een beetje als je een normale invlecht hebt, aan die lussen te trekken en tadá

En dit. Eerst een kleine hair band braid maken en daarna je haar heel mooi en groot opsteken.
Dit doet me altijd denken aan bruiloften en zo, ik weet ook niet waarom!

Deze vlecht vind ik perfect voor overdag. Ik weet natuurlijk wel dat zij dit niet zomaar klaar heeft. Maar gewoon je haar even preppen, een visgraat vlecht maken, en daarna er wat plukjes van de zijkant los uithalen. 
En het is niet heel moeilijk maar het geeft zo'n mooi effect.


 Dit was het alweer. Ik hoop dat jullie dit soort artikelen leuk vinden en er vaker iets van willen zien.
Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten