Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 11 april 2013

Nail art challenge day 14: flowers

Ik vind het vrij moeilijk om bloemen te maken, dus heb ik maar fimo klei gebruikt speciaal voor nail art. Ik heb het vrij rustig gehouden want die bloemen zijn al druk genoeg.









Ik heb een nude kleur van catrice gebruikt, lekker rustig maar toch vrolijk. De fimo nal art heb ik op ebay gekocht of zo. Ik heb al een hele poos geen fimo gebruikt, dat zal ik zeker vaker doen.

Ik geef de nail art een 7.0 omdat hij niet heel moeilijk was maar wel een mooi resultaat geeft.

xxx kim
Zet neer bij de comments wat jullie ervan vonden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten