Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 12 april 2013

Nail art challenge day 15: Delicate nails

Delicate nails dus ik was opzoek naar een geschikte stampel set, maar die heb ik niet. Dus ik moest het met een dun kwastje doen.










Ik vind hem eigenlijk best goed gelukt maar met een stempel set ginge het toch beter. Ik heb een paars lakje als ondergrond gebruikt en een witte striper voor de print. ik heb er ook bij de wijsvinger, duim en pink een donker paarse striper gebruikt.

Ik geef de nail art een 6,5 omdat ik het een beetje slordig vind en niet echt delicate.

Zet bij de comments neer wat jullie ervan vonden.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten