Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 29 april 2013

Nail art challenge day 26: inspired by a pattern

Eigenlijk wist ik het bij deze bmeteen al wat ik zou maken.
Maar ik zag na even kijken op internet dat deze al door iemand anders was gemaakt, dus moest ik iets anders verzinnen.
Nou is dit onderwerp niet zo heel moeilijk maar toch!
Ik heb gekozen voor stippen, niet te moeilijk.





Ik vind de kleuren een beetje paasachtig, Maar ik heb het toch maar zo gelaten.
Ik geef deze nail art een 7.3, omdat hij niet heel spectaculair is maar toch speels en ik vind het mooi.

wat vinden jullie hiervan zet het neer in de comments

xxx  kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten