Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 18 mei 2013

Mijn sieraden stash


Sorry dat ik al twee dagen niks heb gepost maar hier komt weer een nieuw artikel: mijn sieraden stash.Ik heb zelf niet heel veel sieraden, maar dan moet ik ook wel zeggen dat ik het niet elke dag draag.
Ik kies zeg maar niet meteen als ik een outfit bij elkaar zoek een sieraad erbij, nou wil ik het wel vaker gaan doen alleen ik vergeet het steeds.
Maar hier komen de sieraden die ik heb m



 


Als allereerst met de sieraden die ik nooit draag.
Dit zijn zeg maar sieraden die ik vroeger van vriendinnen heb gekregen.

En dan deze elastieken die ik voor mijn turnen heb gekregen, maar die ik ook nooit gebruik.
En links zie je twee kettingen die ik ook nooit draag.

Dan nu eigenlijk alle armbanden die ik heb.
die armbanden waar je zeg maar meer van om je pols moet doen die komen beide van de primark.
Dan alle losse armbanden, die met die snor draag ik wel vrij vaak, dan een armband die bijpassend is bij de ketting die ik net liet zien die ik nooit draag nou die draag ik dus ook niet.
Dan die twee bedel armbanden waar dus bedeltjes aan zaten die droeg ik vroeger voornamelijk.
En dan nog die zwarte en die licht blauwe die ik eigenlijk bijna ook nooit draag.

Dan hier wat oorbellen.
Ik had er nog veel meer alleen die zijn blijkbaar kwijtgeraakt.
Deze komen van de  H&M, kijkshop en lucardi.

Ik had even geen duidelijkere foto van de kettingen links van de foto.
deze draag ik heel soms.


En hier nog wat random spullen die ik eigenlijk wel dagelijks draag.

Dit was mijn sieraden stash.
Xxx KIm






Geen opmerkingen:

Een reactie posten