Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 14 mei 2013

Review: Bruno banani dangerous womon

Ik heb anderhalve week geleden een set van bruno banani binnen gekregen (van een winactie die ik had gewonnen), die wou ik in een video vorm laten zien, maar die mislukte steeds.
Dus ik heb het zomaar in een artikel gedaan.
Lees verder als je de review wil zien.











De douche gel: bruno banani dangerous woman

Deze ruikt echt heel lekker.
De substantie is heel vloeibaar, en transparant.
Ik gebruik hem nu nog steeds elke dag en ik ben er erg tevreden over.


De deo: Bruno banani dangerous woman 

Deze deo is voor mij niet heel beschermend, en iets te zoet voor mij.
Dus voor gym zou ik hem niet gebruiken maar gewoon voor een avondje uit eten of zoeiets kan je het prima gebruiken.


De parfum: bruno banani dangerous woman.

En dan als laatste de geur.
Net als de douchegel gebruik ik deze elke dag.
En deze kan de hele dag door gedragen worden.


De review kwam helaas een dag te laat, maar daarom komen er vandaag 2 artikelen.

Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten