Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 16 juni 2013

NOTD Bleu ombre

Sorry dat er een paar dagen niks online is gekomen maar er was een technische storing met mij  computer. dus heb ik even niet kunnen bloggen, maar alles is weer goed.

Vandaag heb ik voor jullie een nail art.
Dit is een ombre nail art. Ik kende dit al maar toen ik op beautygloss keek dacht ik: Dit is wel een leuk idee voor een nieuw artikel.
Ik heb drie kleuren gebruikt onder de lichtste kleur en boven de donkerste kleur.

Deze nail art ging echt heel gemakkelijk en eigenlijk iedereen kan hem maken.
Het enige wat je nodig hebt is een spons, een topcoat, een paar kleuren nagellak en een basecoat
  1. Als eerst doe je de basecoat op je nagels.
  2. Dan pak je de lichtste kleur een die breng je aan, het hoeft niet heel netjes.
  3. Dan pak je je sponsje en doe je de kleuren nagellak onder elkaar op het sponsje.
  4. Vervolgens dep je het sponjse over je nagels.
  5. Als dit gedroogd is doe je hetzelfde nog een keer.
  6. En als de nagellak nog niet helemaal is opgedroogd doe je de topcoat eroverheen, zo creëer je nog meer een ombre effect.
Dit was de NOTD van vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer doei
Xxx Kim.


2 opmerkingen:

  1. Heyy!
    Mag ik een paar tips geven?
    1. Je lettertype leest (voor mij) niet fijn. Probeer wat simpels te doen, zoals Times of Ariel.
    2. Misschien kan je de breedte vann je artikelen (dus letterlijk breedte) wat groter maken, want ik kon het wat moeilijk zien.

    Voor de rest: Mooie kleur!

    Liefs, Ash

    BeantwoordenVerwijderen