Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 23 december 2013

it's almost christmas

Heey, het is bijna kerst en ik heb er zo'n zin. Voor mij is het echt de aller leukste tijd van het jaar. Sowieso heel december is geweldig.
Ik ga in dit artikel schrijven over mijn favoriete dingen met de winter
Als aller eerste lekkere comfortabele kleding, een joggings broek en een lekkere warme sweater. Dat draag ik gewoon echt de hele dag door (behalve als ik naar school ga).

En een kop lekkere warme thee. De laatste tijd drink ik vaak winter glow van pickwick, want die vind ik echt zoooo lekker. En zo nu en dan met een beetje suiker heerlijk.

En met een geurkaars op mijn kamer die een heerlijke geur verspreid voelt ik me helemaal super.

En als het dan kerts is lekker met de hele familie eten enzo.

Dit waren de dingen die ik draag,drink,eet en doe 

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten