Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 13 januari 2014

FOTD: gold en brown


Heey vandaag heb ik weer een FOTD voor jullie. 
Dit keer een bruine oog look met maar 1 palletje gebruikt.
Kijk verder voor meer uitleg



Dit zijn mijn ogen. Ik heb een beetje bruin en goudkleurige oogschaduw's gebruikt.
Dit palettje komt van essence van de sunclub collectie. Het gaat uit het schap dus als je hem nog wilt hebben moet je snel zijn. Er zijn trouwens nog 3 andere kleuren 


Dit is het palette wat ik heb gebruikt. En de kleuren die ik heb gebruikt zijn de donker bruinste, de lichtere bruine kleur en goude kleur rechts boven in de hoek. 
Ik heb namelijk de lichtbruine eerst gebruikt als basis daarna de goude kleur in de creas en vervolgens de donkerbruine kleur nogmaals over het gehele ooglid.
En later met het blenden heb ik een beetje van de donker bruine kleur op mijn kwast gedaan en daarna ermee geblend.

Ik vind het een look die perfect is om overdag te dragen. Maar als je er een wat zwaardere look wilt maken kun je op je waterlijn en eronder misschien nog wat zwart toevoegen met nog een (winged)eyeliner

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat even beneden in de comments achter wat jullie ervan vonden en wat voor filmpjes jullie nog meer zouden willen zien.

Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten