Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 30 januari 2014

foto's van de afgelopen tijd

Ik heb in de tijd dat ik een spiegelreflex camera heb al een hele boel foto's geschoten. En ik ben voor dit artikel weer even in wat mappen geweest op mijn computer en daar kwam ik een heleboel foto's tegen die ik in dit artikel laat zien.












Dit was in het begin toen ik even de natuur in ging om mijn camera uit te testen

hier zat ik met de hele familie op de boot

Een artikel waarvan ik de foto's in de auto maakte op weg naar kroatiƫ

Hier overnachten ik wij onderweg

uitzicht

op croatiƫ zelf

wat gespeeld met whitebalans

In de bossen langs zee

Op het blote voeten pad gewoon thuis hoor
met kerst

En dit waren alweer een paar foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dan zie ik jullie snel weer 
Doei Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten