Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 1 januari 2014

nieuwe lay out en terugblik op afgelopen jaar

zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe lay out. Dit is eigenlijk zo omdat ik bij het aanmaken van de oude lay out al niet helemaal tevreden was. Dus ik dacht nieuw jaar en een nieuwe lay out. en ik wil in dit artikel ook even terugkijken op het afgelopen jaar.


Ik ben op 21 maart 2013 begonnen met bloggen. hiervoor had ik ook al ergens anders een blog en dat was eigenlijk niks. En ik heb op dit blog wel tien keer mijn naam veranderd. En uiteindelijk is dit eruit gekomen. Maar over drie maanden ben ik alweer een jaar aan het bloggen. Dat is eigenlijk heel snel gegaan. In het begin kwam er eigenlijk niemand. Maar nu heb ik ongeveer 20 bezoekers per dag, nou hoor ik je zeggen maar dat is toch heel weinig, nou ja het is maar net hoe je het bekijkt. Er zijn dus echt mensen die mijn site bekijken. En daar ben ik best trots op. Want de artikelen die ik schrijf zijn vaak niet heel lang, en daar wil ik eigenlijk ook iets aan veranderen aan die korte berichten. Want ik denk als ik er wat meer tijd in ga steken dat er dan meer mensen komen.

En ik ben natuurlijk begonnen met youtube. En dit vind ik nu al zooo leuk om te doen en er komen hopelijk nog veeeeel meer filmpjes aan.

Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar word met heel veel leuke dingen
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten