Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 5 januari 2014

revieuw: Miss sporty OHH blushed again 2 tones


Ik review vandaag een blush van Miss Sporty. Dit is een vrij felle roze kleur.. En zoiets had ik nog niet in mijn stash dus nam ik heb maar al te graag mee naar huis of hem eens uit te testen.



De verpakking is vrij simpel gewoon geheel van plastic, en de tekst is in het zilver erop gedrukt. Nu verder naar de blush zelf. In het midden zit een soort roze highlighter en daaromheen roze. Ik vind het wel een leuk idee. Maar ik heb het vermoeden dat wat in het midden zit het meeste pigmentatie geeft zodat het eigenlijk meer een highlighter is dan een blush. Maar we zien het zo.

Ik heb de twee kleuren apart geswatcht en met zijn tweeën. 
Van rechts naar links.
Helemaal aan de rechter kant zijn de twee samen. dit geeft een mooie roze gloed
In het midden zit alleen het roze gedeelte, Dit echt een vrij heftige roze kleur met heel wat pigmentatie.
En helemaal aan de linker kant zit eigenlijk de soort highlighter. deze is wat korrelig maar geeft wel een hoop pigmentatie.


En dan nu op mijn gezicht. het is een best wel heftige kleur die goed te zien is op de huid. Maar wat ik wel heb gemerkt is dat de middelste kleur heel snel opgaat want ik had hem nu zo'n drie dagen elke dag gebruikt en het  middelste is al helemaal ingedeukt. Maar verder vind ik het een hele mooie blush en zeker voor de prijs van 2,99.


Dit was mijn review over deze blush van Miss Sporty. 
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en dan zie ik jullie snel weer doei
Xxx Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten