Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 21 februari 2014

Review: essence effect nails


Heey ik review vandaag voor jullie een nieuwe essence effect nails. Ik had nog nooit zoiets in mijn handen gehad dus was wel heel benieuwd. En daarbij is er ook nog een nieuw lakje uitgekomen dus die kan er dan gelijk bij in.
Klik verder voor de review.



Hij komt op de camera rood over maar hij is echt paars. Want hij heet 175 be berry now!.Dus dat lijkt mij wel een naam voor een paars lakje.

Dit is de lak met 1 laagje. Ik verbaasde me want eigenlijk is dit al genoeg. En dat kwam ook nog goed uit want voor die effect nails hoefde ik alleen maar een beetje extra lak op te doen op de plek waar ik het wilde hebben (de effect nails).

Dit is het potje in de kleur 10 call me galaxy 


Zoals je ziet heeft hij grove glitter in een heleboel kleuren onder andere paars. Vandaar dat ik die lak erbij heb gekozen.

Ik heb steeds op de plek waar ik de effect nails wou hebben eeen beetje nagellak gedaan en dan het potje een beetje schuin over mijn nagels gehouden en wat geschud zodat er wat effect nails op mijn nagel viel. En vervolgend heb ik mijn vinger op de kop gehad en er tegenaan geklopt, om het overtollige weg te halen. Zoals je ziet zitten er drie glitter op mijn middelvinger niet helemaal op de goede plek maar als ik nu die weghaal is mijn hele nail art verpest dus dat doe ik maar even niet..
Ik moet natuurlijk nog wel even oefenen met het aanbrengen ervan, maar naar mijn mening is dit een heel leuk product.


De glitters zaten niet alleen op mijn hand/nagel maar ook overal in mijn kamer. Lol (-: 


De prijs van de nagellak is 1,69 en van de effect nails 1,99 en zijn te koop bij onder andere kruidvat 

Xxx Kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten