Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 1 maart 2014

yes lente!

Eindelijk is het lente (al een paar dagen). Ook al kan je niet echt zeggen dat het winter is geweest, ben ik wel onwijs blij dat het weer wat warmer wordt. Want dat vieze net niet weer was ik nou wel zat. Eindelijk weer foto's maken in mooi licht. weer de vrolijke kleurtjes op mijn nagels. En zonder dikke winterjas naar buiten (nou, ja nu nog niet echt). Maar goed ik ga even hieronder op een rijtje zetten wat mij zo blij maakt met dit weer (lente en zomer)

  • 1 je hoeft geen  dikke jas meer aan
  • 2 ik kan zo nu en dan weer buitenwerken aan mijn blog
  • 3 het fotograferen gaat beter
  • 4 we komen steeds dichter bij de zomer vakantie
  • 5 er komen weer leuke en vrolijke collectie's en limited editions uit op beauty gebied
  • 6 niet meer hoeven te kou kleumen.
Zo dit waren een paar dingen waarom ik zo blij word van de lente/zomer.


Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten