Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 17 april 2014

review: essence colour & go sparkle sand effect nagellak

 Ik heb vandaag een review voor jullie over een lakje van essence.
Hij is nieuw in het assortiment sinds februari. Ik heb al zo'n soort lakje maar dan in het rood en dat beviel me wel, dus toen ik deze zag nam ik hem gelijk mee!





Kijk verder voor de review




Zo ziet de verpakking eruit. Gewoon precies hetzelfde als alle andere essence lakjes maar dan met een sticker erop.

Dit is de lak met 1 laagje. Het is nog net niet genoeg. Maar opzich als je het niet te netjes wilt kan het zo wel.

Dit is het met twee laagjes. je ziet niet echt een verschil met de vorige maar toch is het er wel. Het is een beetje een oud roze kleurtje. En door dat aparte sparkle sand effect ziet het er echt supper leuk uit. Er zitten wat roze glitter doorheen maar niet dat je echt een super glitterige nagel hebt.

Hij heet 182 hello rosy echt een hele leuke en originele naam. Ik ben echt dik tevreden over deze nagellak en voor 1,69 heb je hem al bij kruidvat of trekpleister. 

Xxx Kim






Geen opmerkingen:

Een reactie posten