Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 23 maart 2013

Dikke wenkbrauwen

Dikke wenkbrauwen, ik zie ze tegenwoordig overal. Op het nieuws is het zelfs geweest. iedereen is bezig met mooie wenkbrauwen.








Ik heb van mezelf eigenlijk hele lichte wenkbrauwen. Dat komt door mijn lichte haar. Maar cara heeft echt hele mooie wenkbrauwen en heel licht haar. Dat vind ik echt zo mooi aan haar. Maar gelukkig kan je gewoon je wenkbrauwen bij tekenen dat doe ik ook wel. Alleen ik vind het een beetje raar als je in een keer met zulke dikke wenkbrauwen rond loopt. Dus ik hou het gewoon subtiel en niet te veel.

Ik denk dat ik elke dag een artikel op mijn blog zet en niet 2 keer in de week. Dat zij ik namelijk in mijn eerste blog post.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten