Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 23 maart 2013

Dupe: nagelriem balsem/body butter therme

Ik heb nu een paar dagen body butter gebruikt voor mijn nagels in plaats van een nagelriem balsem. En het werkt ook prima. Klik op lees verder om er iets over te lezen









Ik heb eigenlijk nooit mijn nagelriemen verzorgd. Eigenlijk mijn hele nagels boeiden me niet. Ik was eigenlijk meer bezig met make up. Maar nu leek het me wel leuk om meer met mijn nagels bezig te zijn. Ik vijlde mijn nagels wel. Maar nu dus echt ook mijn nagelriemen.



Deze twee producten heb ik getest, een week lang.
Ik begin bij de body butter. Ik vond hem aangenaam fijn. Echt waar mijn nagelriemen werden er best wel zacht van. Ik heb eigenlijk geen idee wat nou precies beter is , een nagelriem balsem of dit maar zodra ik een nagelriem balsem in mijn bezit heb zal ik er meer over vertellen. Maar tot nu toe vind ik deze body butter wel heel fijn.

En nu de hand en nagel cream van de action. Ik denk dat deze meer bedoeld is voor je handen Want daar vind ik hem fijner voor. Er mocht wel een andere geur aan zitten. Ik weet niet ik vind hem een beetje een rare geur hebben. Maar ik gebruik hem dus liever voor mijn handen zelf. deze koste 1.00 euro en de boddy butter van therme kost geloof ik iets van 10 euro maar dan heb je ook een hele lekkere body butter en nagelriemen verzorger. 
xxx kim 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten