Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

vrijdag 29 maart 2013

Inspiratie voor je kamer

Vaak een rommelige en ongezellige kamer??? Hier een paar tips voor een gezellige en opgeruimde kamer.










Wat heb je nodig

  • Een vuilnis zak 
  • Stofzuiger
  • sopje
Niet zoveel dus. En ongeveer 1 a 2 uurtjes tijd. Als eerst ga je alle vuile was van je kamer halen. Daarna haal je alle vaat van je kamer en brengt dat naar beneden. Dan ga je alle dingen sorteren dus alles wat weg moet in de vuilnis zak en alles wat je wilt houden op je bureau. Dan ga je alles afstoffen en alles schoon maken. En de dingen zet je weer op de goede plek. En als laatste ga je je kamer stofzuigen. En hier nog wat tips om je kamer gezellig te maken

Pluk wat bloemen zet ze in een vaasje en je hebt een heel leuk eigen boeketje.
Maak een soort schilderij met allerlei knipsels die jij leuk vind.
Ik heb deze hanger in Croatie gekocht maar je kunt ook iets uit de wereld winkel halen ofzo.
Ga eens naar de kringloop om spullen hier op staan alleen maar spullen van de kringloop. Ik vind het in ieder geval heel erg leuk.
En zet ook vooral leuke kaarsjes neer.

xxx kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten