Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 30 maart 2013

Nail art challenge day 5: green nails

Sorry deze foto is met mijn webcame gedaan maar ik kon de foto's van mijn camera niet op mijn computer krijgen.

Ik ben echt helemaal fan van dit kleurtje. Zo'n hele felle groene daar houd ik niet zo van maar deze wel. Sorry het is al later op de dag en ik had er geen topcoat overheen gedaan want dat was ik vergeten dus hij is al een beetje beschadigt maar het is de dag wel goed blijven zitten. De lak komt trouwens uit Croatië dus sorry. Maar ik ga er in de zomer vakantie heen dus misschien kan ik wel een winactie dan maken. Laten jullie het weten bij de comments.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten