Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 24 maart 2013

Vergeten

Je hebt vast wel eens van die producten die je bent vergeten of gewoon onhandig vind. Hier laat ik die producten van mij zien. Wil je weten wat dat is lees dan verder.












Nep wimpers action
Deze heb ik echt al heel lang in mijn stash liggen.
1 omdat ik ze onhandig vind. En 2 ik draag nooit nepwimpers. Ik had ze eigenlijk gekocht omdat ik een feest had en daarom wou ik ze graag op. Maar verder heb ik ze eigenlijk nooit gebruikt. Er zaten 3 in een pakje. Ik heb er dus nog 2 over. Ik geloof dat ze iets van 0,90 cent waren ofzo. Niet dat je dan veel kunt verwachten maar toch. De lijm die erbij zat was echt helemaal korrelig. Dat is geloof ik niet normaal maar goed misschien ga ik ze nog een keer in een make up look gebruiken of iets dergelijks.

The girls oogschaduw
Ik geloof dat deze oogschaduw ooit bij een broek heeft gezeten. Maar ik weet het eigenlijk niet helemaal zeker. Ik heb hem nog nooit gebruikt. Ik heb alleen wat swatches gemaakt. Maar de textuur is heel korrelig en niet fijn. Qua pigmentatie is het wel goed. Maar deze heb ik dus ook nog nooit gebruikt. Misschien ga ik hiermee wel experimenteren met iets of zo. Deze was dus gratis bij een broek.


Parfum van de Action
Deze parfum heb ik geloof ik met sinterklaas gekregen.Ik heb hem bijna nooit gebruikt. Dat komt omdat ik eigenlijk 1 favoriet geurtje heb. Ik heb echt geen idee hoe duur deze was maar ik gebruik hem in ieder geval nooit. Het is niet zo dat ik hem verschrikkelijk vind ruiken maar ik heb gewoon een andere die ik gewoon elke dag gebruik.




Breaking dawn eyeliner essence
Deze eyeliner heb ik geloof ik ook voor sinterklaas gekregen. Ik gebruik gewoon liever zwarte eyeliner. Dit is een blauwe eyeliner met een shimmer er in. Dit vind ik gewoon meer toepasselijk bij een feest look. Ik vind hem wel heel fijn in gebruik. alleen ik pak hem niet zo vaak omdat ik het een beetje te veel vind. Het is een limited edition dus nu niet meer te koop.



Lipgloss h&m
Deze lipgloss heb ik twee jaar geleden met kerst gekocht. Ik heb hem toen heel vaak gebruikt  alleen nu niet meer. Ik ben het vergeten. hij kostte toen 1 euro. Hij lag geloof ik in een opruimingsbak of zo. Hij is ook heel plakkerig en het ruikt niet meer lekker. Dus die gaat denk ik ook de prullenbak in.





Action oog potlood
Ik gebruik deze echt nooit. Ik had hem gekocht en ik ging hem puntenslijpen en alles zat er onder. Want hij is een beetje creamig. En ik denk dat ik deze ook weg ga gooien. deze kostte geloof ik 0,70 cent. Maar ik vind hem gewoon heel verveelend.






Casuelle make up pallette 
In dit pallette zitten 25 oogschaduw kleuren 2 bronzers en een blush. Dit pallette heb ik ook met sinterklaas gekregen. Ik vind hem heel mooi en ik heb hem ook een hele tijd gebruikt. Alleen ik heb gewoon te veel oogschaduw doosjes dus ik ben hem gewoon vergeten. Hij kostte 5 euro ik weet niet of hij nu nog te verkrijgen is.




Dit waren de producten die ik ben vergeten. Een paar ga ik weggooien en er zij ook een paar bij die ik nu misschien wel weer ga gebruiken. Want ik was ze gewoon echt vergeten.


xxx kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten