Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 18 april 2013

Mini Shoplog (action, trekpleister en kruidvat)

Ik ben gister naar de stad geweest en daar heb ik wat spullentjes gekocht die wou ik hier even laten zien. Dit zijn  de spullen die ik heb gekocht niet echt veel dus daarom ook Mini shoplog.














Ik begin met de oogschaduw's deze komen bij de kruidvat weg, het zijn wel limited edisions dus niet meer verkrijgbaar.
Ik denk dat hier een look van op mijn blog komt.
En dan nu de BB cream deze komt van de action, en er komt nog een review van.
De nagellak remover niet heel bijzonder, dit was trouwens een actie van 2 voor 1 euro.
Dit is een showergel van de action en hier valt niet zoveel over  te zeggen.


Dit was mijn shoplog ik hoop dat jullie het leuk vonden, zet neer bij de comments wat jullie ervan vonden.
xxx kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten