Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 17 april 2013

fotodagboek 2#

                            Alweer twee weken later, wow wat gaat dat snel. Lees verder voor de foto's





Als eerst was ik hulp bij een turn wedstrijd, ik moest om 6 uur opstaan op zaterdag!
Daarna ging ik helpen bij een turn wedstrijd.
Tussendoor laat ik ook wat nail art's zien.

Lekker wat gekocht in de stad 

Een snorren armband bij de kijkshop
Een paar (nep) diamanten oorbellen ook bij de kijkshop
Sportlife kauwgom 
Een maskertje van de action


Ik ben naar de Lazy Lady Afternoon geweest in Drachten bij dansida. 

Naar turnen geweest.

Wat dingen op gehaald.

MMmm lekker ontbijtje.

Pesto, mozarella en tomaat heerlijk.


Dit was de fotodagboek 2# 

zet neer bij de comments hoe jullie weken waren.

xxx kim













1 opmerking: