Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 17 april 2013

nail art challeng day 18: half moons

Half moons ik heb het nog nooit gedaan maar ik vind het echt heel erg mooi.
Dus met plezier ging ik aan de slag voor deze nail art.











Zoals je waarschijnlijk ziet heb ik er een soort collage van gemaakt dus zet neer bij de comments wat jullie dit vaker willen zien.

Ik vind de combi groen met blauw erg mooi. Ik denk dat de half moons nog iet groter mochten zijn, maar ik vind het zo ook mooi. Ik heb een lakje van safari gebruikt en een striper.

Ik geef het als cijfer een 7.5 omdat de half moons iets groter van mij mochten

xxx kim







Geen opmerkingen:

Een reactie posten