Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 25 april 2013

nail art challenge day 22: inspired by a song



Weer zo'n lastige, Ik zat hier echt een hele poos over na te denken. Maar wij waren op school een liedje aan het oefenen, En eigenlijk was die ook wel geschikt.
Dus die heb ik gekozen.
Maar dan zat je nog met de vraag: wat moet je daar nog bij bedenken dan?
Maar ik heb er iets mee gemaakt, kijk maar verder





dit is mijn inspiratie bron, het is wel een Nederlands liedje maar dat vond ik niet zo,n probleem.
Ik heb mijn op mijn pink, ring en middelvinger BFF geschreven, Want daar gaat het eigenlijk ook om.
Om mijn wijsvinger heb een soort vuur getekend, Dit omdat het heel heftig is.
en op mijn duim heb ik de klok getekend omdat het ook om tijd draait.
Ik geef deze nail art een 8.5 omdat het idee erachter heel leuk is.

zet neer in de reactie's wat jullie ervan vonden.

xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten