Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 23 april 2013

Nail art challenge day 21: Inspired by a color


Ik heb hier echt 21 dagen over na zitten denken, maar ik ben eruit gekomen het is geworden: blauw.Ik heb  voor deze kleur gekozen omdat blauw de kleur van water en lucht is, en zonder dat kunnen wij niet leven.
Ik kon hier heel moeilijk een goede nail art voor verzinnen, maar het is gelukt.
Ik geprobeerd een soort wolken te maken en water stralen.



Ik vind het best wel een geslaagde nail art geworden, en ik ben er dus erg blij mee.
Ik geef het als cijfer een 8.0 omdat hij heel mooi en goed gelukt is.
 Zet neer bij de comments wat jullie ervan vonden.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten