Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 21 april 2013

nail art challenge day 20: water marble

Water marble het mislukt bij mij altijd, net zoals deze keer.
Ik heb de kleuren bruin en oranje gebruikt.
Ik vind het er ook lekker zomers eruit zien.
Ik vind het eigenlijk best moeilijk moet ik zeggen.
Want als ik mijn nagels uit het water haalde droop er allemaal nagellak vanaf.
Maar ik heb er het beste van geprobeerd te maken, en dit is het resultaat.




Ik geef het een 7.0 omdat er niet veel variatie in zit en ik te veel oranje zie.
Het lijkt misschien heel erg oranje maar dat is het niet, omdat de oranje zo fel is kon ik het niet helemaal goed op de foto krijgen.

Zet neer bij de reacties wat jullie ervan vonden

xxx kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten