Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 20 april 2013

Nieuwe kwasten set

Ik heb donderdag (eergisteren) een nieuwe kwasten set binnen gekregen van ebay. Deze wou ik hier even reviewen.
Deze set kostte rond de 11,-.
Hij was na twee weken al binnen, dat vind ik eigenlijk best snel voor ebay het heeft bij mij wel eens 2 maanden geduurd.







Ik heb bij één kwast gehad dat in het begin een paar haren uitvielen, maar gelukkig is dat nu niet meer zo.
En eindelijk heb ik een een belending kwast ik heb echt overall gezocht om een belending kwast, en eindelijk ik heb hem.
Ik heb een poeder kwast, blush kwast, Belending, waaier en nog veel meer.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
Eerst had ik alleen de basic kwasten en nu ook de rest.
Ik hoop dat ik er een hele tijd mee toe kan, maar dat is hopelijk geen probleen.
Het is trouwens een set met achttien kwasten.

zet neer bij de comments wat jullie ervan vonden.

xxx kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten