Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 28 mei 2013

Mijn avondverzorging stash


Vandaag heb ik voor jullie een artikel over verzorging producten voor in de avond.
Ik gebruik 4 producten en die laat ik nu zien.




Als eerst begin ik met de lotion.
Deze is van yver rocher (purecamille).
Het is een lotion+reiniging dus daar gebruik ik hem ook voor.

Dan nu de oog make-up reiniging.
Deze komt van de action en is van het merk demake up.
Ik gebruik hem nu al een hele tijd en hij werkt gewoon nog heel goed.
Zoals je ziet is hij al bijna op dus haal ik gauw een nieuwe.

en dan nu deze skin repair oil, die wil ik als laatste gaan gebruiken voor mijn droge huid enzo.
Deze heb ik namelijk net gekocht.
En als laatste deze cool gel.
Die gebruik ik in de zomer heel veel omdat het (zoals de naam als zegt) verkoelend is.
En goed voor je verbrande huid, wat ik al snel krijg met mijn bleke huid.


Nou dit zijn  producten die ik gebruik in de avond.
Zet neer bij de comments wat jullie gebruiken.
Xxx Kim



Geen opmerkingen:

Een reactie posten