Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 8 juni 2013

Review: skin repair oil

Ik heb een paar weken terug deze olie gekocht, met de gedachten dat mijn huid er beter op zou worden.
Ik heb namelijk best wel een droge huid dus daarom leek dit me we handig.
Dus daarom schrijf ik er een review over.








Dit is het flesje, niet heel speciaal maar het ziet er wel leuk uit.
Er zit 75 ml dus ook nog wel best veel.
Het is eigenlijk een goed alternatief voor een bio oil, want die zijn best prijzig als je het vergelijkt met dit voor maar 1,99.
Er staat op dat het een huidverzachtende & kalmerende olie is, verzorging bij droge en schilferige huid en helpt tegen huidstriemen, pigmentvlekken en littekens.
Deze olie is te gebruiken voor het hele lichaam, en dit moet je tweemaal daags aanbrengen.
Ik gebruik het meestal in de ochtend als ik mijn huid gereinigt heb en daarna de dagcreme, en hetzelfde in de avond.
Ik vind hem zelf heel fijn en hij werkt heel goed.

Xxx Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten