Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zaterdag 22 juni 2013

DIY: zelf een gezichtsbehandeling.

Elke week wil ik eigenlijk mijn gezicht heel goed reiniginen  dit doe ik meestal op zaterdag.
Dus ik dacht waarom maak ik er geen artikel over.

Wat heb je nodig.

  1. Masker
  2. Kokend water in een bak.
  3. Een olie voor je gezicht.
  4. een reiniging voor je gezicht.
  5. Watjes.
  6. (dag)cremé.
  7. Scrub.
Hoe doe je het:


  1. Eerst reinig je je gezicht. met de gezichtsreiniger.
  2. dan hang je 5 min boven de kom met kokend water.
  3. Doe dan de scrub.
  4. Breng het masker aan en doe dit zoals op de verpakking is aan gegeven.
  5. Haal het masker eraf.
  6. Doe dan de olie op je gezicht (die daarvoor bedoelt is).
  7. En breng dan een (dag)cremé aan op je huid.
Zo doe ik dus wekelijks mijn gezicht reinigen.
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten