Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 25 juni 2013

Tips voor een mooie en gezonde huid

Vandaag heb ik voor jullie een aantal tips voor de verzorging van je huid.
omdat ik een gezondere huid wil en en daardoor minder make up draag en me meer bezig houd met mijn huid.
Hier komen de tips.
  1. Té lang in de zon zitten is niet goed, doe daarom om de twee uur een nieuwe zonnebrand cremé op. En gebruik na het zonnen een lotion.
  2. Iedereen weet wel dat sporten gezond voor je is. Maar als je het ook nog in de open buitenlucht doet heeft je huid er ook nog iets aan.
  3. Als je in een ruimte gat zitten met erg veel airconditioning dan word je huid erg droog en schilferig.
  4. Eet niet veel zout eten. want je huid slaat het op en hierdoor lijkt hij opgezwollen.
  5. Slaap goed want dan kan de huid zich weer goed herstellen.
  6. Drink veel water want dan blijft je huid vochtig.
  7. Gebruik geen normale zeep om je huid te reinigen.
  8. Maak je gezicht goed schoon voordat je gaat slapen. als je het laat zitten kan de make up gaan irriteren.
  9. Spoel je huid na het douchen af met koud water dan gaan de huidporiën weer dicht, en dan voelt je huid sterker aan.
  10. Scrub je huid 1 keer per week.
  11. En doe 1 keer in de week een masker op.
Verder moet je veel fruit en groente eten natuurlijk maar dat wist je waarschijnlijk al.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten