Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

maandag 8 juli 2013

Vakantie

Eindelijk de zomervakantie is weer begonnen.
Ik heb vanaf donderdag vakantie en anderen misschien nog niet of hebben al even.
ik ga in de vakantie proberen vrij veel foto's te maken en gewoon lol te hebben.
Wij gaan over drie weken naar croatie dus daar krijgen jullie als het goed is ook foto's van te zien.
En het word nu weer agenda's kopen, schriften en  mappen.
Mijn doel is ook een beetje om elke dag iets aan sport te doen wat ik tot nu toe aardig heb volgehouden. Ik heb namelijk vrijdag, zondag en ik probeer het morgen ook  gejogd.
Maar ik moet nu zo verder met mijn kamer opruimen Grrr.
Xxx Kim
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten