Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

donderdag 12 december 2013

Dingen die mij nu heel blij maken!

In dit artikel ga ik schrijven over de dingen  en hopelijk  veel ander ook heel blij mee zijn het is misschien een beetje cliché maar ja voor mij is het wel zo.

Ten eerste dat wij gewoon in een land leven waar geen oorlog is en dat de meeste mensen gewoon in vrede met elkaar kunnen leven

En ten tweede dat wij gewoon geld en eten hebben om van te leven en als je écht geen geld hebt om eten van de kopen krijg je een uitkering en mag je langs bij de voedsel bank.

En ook dat we gewoon een tv hebben en dat we internet hebben want ik weet echt niet wat ik zonder zou moeten. En natuurlijk weet ik ook dat het zonder kan want ik bedoel vroeger deden ze het ook en ze hebben het ook ''overleeft''. Maar alsnog ben ik daar heel dankbaar voor, want anders waren er geen bloggers geen watsapp, twitter, facebook, snapchat, email echt helemaal niks. dus dan ook veel minder contact met elkaar!

Maar dan al het algemene achter zijde ben ik ook heel blij dat ik gewoon een familie heb die van me houd en ik weet dat veel mensen in de wereld dat niet hebben en een dierbaar iemand hebben moeten missen en daar heb ik echt heel erg veel respect voor.


En de feetsdagen komen er ook weer aan en dat vind ik ook één van de fijnste momenten van het jaar (en ik ben 17 december jarig).

Ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden en dat je eens stilstaat wat je allemaal wel niet hebt.
Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten