Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 17 december 2013

review: limited edition highlighter essence


Vandaag review ik een nieuwe limited edition highlighter van essence. Het is volgens mij van de kerst limited edition.
het doosje zelf heeft geen patroon of zo, wat ik wel jammer vind van een limited edition. 
Verder is de verpakking niet heel speciaal. Gewoon zoals essence het wel vaker heeft.


Het is een highlighter  met heel veel glans glitter dus die vrij opvallend is
dit is een swatchs, en zoals je ziet heeft hij heel veel glans en is daarom ook heel geschikt voor kerst en voor oud en nieuw. Maar je kunt hem ook gewoon wat subtieler aanbrengen zodat hij wat meer voor een dagelijkse look is.




Hier zit hij op mijn gezicht. Je ziet hem nu niet zo heel erg, maar in het echt wel hoor!
Dit is met flits.

'
voor 2,99 vind ik dit een hele mooie highlighter en ook vooral voor de feestdagen.

Xxx Kim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten