Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

zondag 2 februari 2014

favo lip producten


Ik draag niet elke dag iets op mijn lippen want dat vind ik soms gewoon onnodig of niet lekker zitten. En dan heb je ook nog het probleem dat het kan gaan vegen en dat niet alleen je lippen een kleur hebben maar dat je ook gelijk een lekkere opvallende blush hebt (kuch).
Maar er zijn dagen dat ik toch graag wel iets op mijn lippen draag en daar ga ik nu over schrijven.




Van links naar rechts
(catrice) c01 the salmon dance van de hip trip limited edition
(essence) 01 velvet rose  van de stay matt lip cream collectie 
(catrice) 080 my red card van de ultimate color collectie 

Dit zijn de swatches
Ze hebben allemaal vrij veel pigment vooral de voorste twee en de aller achterste ook wel maar die is wat subtieler dan de rest. Het zijn alle drie totaal verschillende kleuren maar ik draag ze regelmatig, de andere lip producten die ik heb gebruik ik bijna nooit.

Dit is de rode kleur 080 My Red Card
Hij heeft een heleboel pigmentatie en hij blijft bij mij wel vijf uur zitten met wat hapjes enzo tussendoor.
Dit is de lichtste kleur c01 The Salmon Dance 
En dit is een licht oud roze kleur met een koele ondertoon.
En dan de aller laatste kleur dit is ook een oud roze kleur net iets meer als de andere hiervoor 
En dit is van essence 01 Velvet Rose en dit is gewoon een hel draagbare roze lipgloss . 

Dit waren  mijn favoriete lip producten ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden 
Xxx Kim







Geen opmerkingen:

Een reactie posten