Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

woensdag 5 februari 2014

winterdip?



Heey ik heb net mijn enkel  verstuikt of zo in ieder geval doet het  pijn als ik hem beweeg. En ik zou gaan turnen maar dat word hem nu ff niet dus zit wat op mijn bed met een kop thee en een dekentje over mij heen en zodat mijn voet kan rusten. En ik dacht nu ik toch niks te doen heb kan ik net zo goed een artikel schrijven. Dus ik heb bedacht om mijn favoriete dingen op een rijtje te zetten voor als ik niks te doen hebt, of als je in een winterdipje zit.(en misschien krijg ik dan ook wat meer inspiratie om zelf iets te doen)

1 op blogs zitten. je vind mij elke dag wel op een blog. En dan voornamelijk beautygloss.nl en teskuh.nl
Omdat ik er gewoon heel veel inspiratie uit haal. En het is gewoon zo leuk om te lezen.
2 tekenen. Dit doe ik niet zo vaak maar ik wil het vaker gaan doen. En dan voornamelijk wat realistischer tekenen.
3 Thee drinken met een leuke serie of film aan. Ik vind eigenlijk niks fijner dan gewoon lekker op de bank zitten met een kop thee en een leuke film of serie. Omdat je dan gewoon lekker niks aan je hoofd hebt en gewoon suf voor je uit kan kijken.

4 In een dagboek schrijven of een verhaal schrijven. Nou ben ik zelf niet zo van het verhalen schrijven maar ik hou wel een dagboek bij. Ik heb er nou een paar dagen niet ingezeten dus dat kan ik straks mooi doen. En in een dagboek schrijven is gewoon een hele goede manier om al je frustratie van je af te shrijven.
5 eens lekker jezelf verwennen. En hier bedoel ik  mee een maskertje ofzo. En even je gezicht reinigen, en je nagelriemen verzorgen. En nou is het niet echt handig als je ziek bent om dan te gaan nagellakken maar als je niet koorts hebt of misselijk bent en je vind de geur van nagellak nu niet heel erg zou je ook gewoon eens lekker al je potjes uit de kast kunnen trekken en de mooiste creaties maken (nou ja mooi :). 

Nou dit waren alweer een paar van mijn tips en ik ga nu gauw aan de slag  met een paar van deze dingen.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten