Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 11 februari 2014

UPDATE!! 1#



Het verbaasde me dat ik nog geen update had gemaakt. Zegmaar hoe mijn leven er op dit moment uitzag enzo. Dus nou ja hier komt de aller eerste.

Waarschijnlijk heb je het aan de foto hierboven al gezien maar ik heb dus net allemaal toetsen enzo gehad. En mijn leraren hebben als advies mij HAVO/VWO advies gegeven. Hier ben ik echt super blij mee natuurlijk. en ik hoop ook het tweede jaar naar VWO te gaan maar dat moet ik dan allemaal nog maar bekijken. En ook ben ik naar een paar open dagen geweest, en ik weet ook al naar wat voor school ik ga. En op die school waar ik dus heenga hebben ze ook het technasium en dan heb je 5 uur techniek in de week. En nou wil ik later in de techniek gaan werken (techniek en beauty okeeee gekke kim :) Dus dat komt helemaal mooi uit.
En verder gaat het allemaal goed met school en hebben we al een eind musical gekozen, en gaan we rond mei op kamp (joooeehoooee).
Duuussss dit was het wel zo'n beetje. Ik ga waarschijnlijk dit weekend ofzo met een paar vriendinnen een shoot houden in het bos hier vlakbij dus dan kan ik daarvan wel wat foto's posten.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten