Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 13 mei 2014

day 9: a picture of green eyeschadow

vandaag dag 9 lees snel verder.













Vandaag moest ik een groene oog look maken. Eerst was ik bang dat er niks groens in mijn stash lag maar gelukkig had ik er wel 1.

Ik heb twee kleuren gebruikt. Een donker groene in de crease. En een beetje een groen blauwe op het bewegend ooglid. Ook heb ik op mijn waterlijn met een zwart potloodje een lijn gezet en aan de onderkant van mijn bovenste wimpers. Voor wat vollere wimpers.

Dit was de look voor vandaag alweer. Ik vind hem zelf wel geslaagd. Laat beneden in de reactie's zien of jullie wel eens groene oogschaduw gebruiken.

Xxx Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten