Pagina's

Kim FFLB

Heey, welkom Op mijn blog. Hier schrijf ik dagelijks over fotografie, fashion, lifestyle en beauty.
ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Kim

dinsdag 13 mei 2014

Very inspiring blogger award

Heey ik ben door Mariëlle genomineerd voor de very inspiring blogger award. En ik vind dit echt heel cool! En jij kan hier zelf ook aan meedoen. Het is eigenlijk iets waardoor je elkaar beter leert kennen. Want je vertelt wat over jezelf en je nomineert ook 15 anderen. 

Dit zijn de regels: 
1- leg uit wat het inhoud
2- vertel 7 feiten over jezelf
3- nomineer 15 anderen. 

Nou ik heb het al uitgelegd dus nu het volgende vertel 7 feiten over jezelf. 

- ik hou me graag bezig met beter en gezonder leven en met de natuur
- ik hou van fotografie zoals jullie soms ook wel in mijn artikelen kunnen zien (en in de naam van mijn blog).
- ik ben heel graag in de natuur en maak daar ook graag foto's
- ik heb nooit zin in iets maar als ik eenmaal bezig ben kan ik niet meer stoppen. 
- ik ben voor een heleboel vaak heel zenuwachtig.
- ik wil overal de beste in zijn :( oeps niet zo'n goede eigenschap
- ik hou veel van sporten en met mijn lijf bezig zijn, om het in conditie te houden en zo. 

Zo dit waren de feiten. Nu nomineer ik 15 anderen.

gekopmakeup
maartjeanna
oliviaxj
Noa
Eigenlijk volg ik er maar een paar. Dus om nou zomaar random namen neer te zetten??
Sorry :(

Ik hoop dat jullie dit nier erg vinden. Ik hoop dat jullie dit ook gaan doen

Xxx Kim














Geen opmerkingen:

Een reactie posten